عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۰۵آبان

این پوستر رو اول به خاطر دل خودم زدم و بعد برای هیئت دانشگاه علم و صنعت.

از روی بیت حافظ که میگه "عهد ما با لب شیرین دهننان بست خدا/ما همه بنده و این قوم خداوندانند"

البته با این بیت هم به شدت حال کردم" عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی/ عشق داند که در این دایره سرگردانند"

پ.ن: دوستان آمادگی برای محرم رو فراموش نکنید. کتاب، قرآن، زیارت عاشورا و ... . واقعا موثر.

یه صحبتی در مورد طرح...

یه ایرادی که خیلی ها گرفتن این بود که شعر اصلا خوانا نیست. البته که ایراد درست و به جایی است. ولی باید بگم که بنده مد نظرم بود فرم داشته باشه و اصلا نمیخواستم که خوانا باشه. و البته تر اینکه این قضیه توی هنر خطاطی ما وجود داره. روشی به اسم "سیاه مشق" احتمالا نمونه هاش رو دیدید و بنده هم یه سری از اونا رو براتون میزارم.










۹۲/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۴)

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۰ بچه های شهرک
سلام ...
راست میگی خوانا نیست من با این که متن شعرو می دونستم سخت تونستم از رو سیاه مشق تو بخونم ( راستش اصلن نتونستم ) ...
البته تا حالا سیاه مشق دو رنگ ندیده بودم ...
همچنین تو سیاه مشق نقطه نباید بیاریم ...
یه چیز میگم ناراحت نشو کارت خوشنویسی نیست نباید سعی میکردی سیاه مشق بزنی چون سیاه مشق کلی قاعده و قانون داره که تا نپرسی یاد نمی گیری و اگه رعایت نکنی خودت هم نمی تونی بخونی چی نوشتی ...
البته من هم کارم خوشنوسی نیست ولی یه ذره اطلاعات در موردش دارم ...
پاسخ:
سلام.
موافقم.
هم ناخوانا هم خوشگل......خوب علی ازین مثالات میذاشتی میگفتی همون شعرست هیشکیم نمیفهمید...همه هم خوشحال بودند....دور همی
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۱:۲۸ امیر احسان فر
سلام
ملت خط خطی میکنند،بعد اسمش رو میزارن سیاه مشق
داداش ما اگه از پشت کوه  هم اومده باشیم با هلیکوپتر اومدیم
شعر نو هم همین جور درست شد دیگه
یکی الکی چرت و پرت گفته بود،بعد گفتند خب ضایع اش نکنیم،گفتند شعر نو گفته
پوستر رو غالب کردی به علم و صنعت،دمت گرم
 
پاسخ:
ای بابا فهمیدی؟!
قرار بود کسی نفهمه!
واقعا با وجود آدمهای با مطالعه و فهیمی مثل شما، کار هنری کردن سخته.
اصلا من میرم همون هواپیمامو دستمال بکشم.
خدافظ...
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۴۷ سید مرتضی ترابی
سلام
خیلی خوشگله !!
حالا لازم نبود انقد مثال بیاری به خدا خواناست!!
پاسخ:
سلام.
خوانا نیست آقا، نیست!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی