عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۲۰آذر

صادق: علی أصغر بغل این لندکروز وایسا ازش بپرسیم کجا بریم.
علی اصغر: باشه.
صادق(به راننده لندکروز): اقا ببخشید ما چه جوری بریم پارک ملت؟ میخواییم بریم سینما ملت.
راننده بعد کمی فکر: اوووه، خیلی سخته. برو جلوتر بپیچ دست چپ. برگرد به سمت پایین. می افتی تو همت. از همت هم برو تو مدرس. بعد اونجا بپرس بهت میگن.
من(با کمی لبخند): خب اقا ما وسط اتوبان از کی بپرسیم؟ باقیش هم بگو دیگه!
راننده لند کروز: بعدش باید...   چرا میخندی؟!(با ناراحتی)...
صادق: من نمیخندم.
من: کی خندیدیم داداش؟
راننده لندکروز: سر کار گذاشتید...(در حال بالا دادن شیشه لندکروز...)
من: |:
صادق: |:
علی اصغر: |:
۹۲/۰۹/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۷)

احتمالا از اون لبخندهای ساده لوحانه ی تو مخ!!! اومدی ،یارو هم قاطی کرده دیگه!!!

پاسخ:
نه به خدا!
خیلی جدی بودیم!
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۶ امیر احسان فر
به به
علی آقا بالاخره تشریف آوردید
چه عجب
فکر کردم این وب هم داره شتک میشه
پاسخ:
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نی امیر جون...
:{   منم هر چی تصور میکنم جای اون بنده خدا استیل صادق و اصغر     همینه دیگهههههههههه
پاسخ:
به خدا جدیه جدی بودیم علی.
۲۴ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۰ زهراسادات
منم حس کردم سر کاریه!
پاسخ:
یعنی لندکروز هم دارید شما؟!
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۰:۴۹ امیر احسان فر
سید جان شما که هنری نیستی.
اینکاره های هنری میدونند چه فونتی باید اتخاب کنند
هه هه هه هه هه هه هه هه هه 
پاسخ:
نه بابا...
با آی پاد گذاشتم ایجوری شد...
درستش کردم الان.
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۲:۰۰ سید مرتضی ترابی
:)))))))))
فونتش رو عوض کن رو اعصابه!
پاسخ:
حوصله ندارم...
D:
پاسخ:
|:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی