عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۰۵خرداد

هیچ توضیحی ندارم. به جز اینکه چند سالی بود دوست داشتم همچین چیزی بسازم ولی نمیتونستم. وقتی با illustrator آشنا شدم اینو با اون ساختم. نرم افزار خیلی خوبیه.

۹۳/۰۳/۰۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۳)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۴ علی ام جوهری هستم
از وقتی با تن تاک عاشنا شدم..... :)))))))
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۹ حسین احمدی سخا
قشنگه
پاسخ:
ممنون
۰۵ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام

عیدتان مبارک!

حالا که با illustrator آشنا شدی، مارا هم معرفی کن!

راستی این 12 قضیه اش چیه؟


پاسخ:
سلام.
آخه شما دوری، بیا نزدیک تر تا بگم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی