عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۲۷مهر

دو هفته دیگه محرم میاد، برای ما هم دعا کنید.

پیشنهاد اکید دارم بر اینکه از همین الان کتاب بخونید. اولین پیشنهادم فتح خون و دومیش هم کتاب آه. واقعا با دل آماده وارد محرم شدن صفایی داره...

چندتا عکس که روز عاشورای پارسال از هیئت کانون دانش پژوهان نخبه گرفتم رو میزارم براتون.

پ.ن: برای برادر عزیزمون مهدی توفیقی دعا کنید شدید. ایشون چند وقتی هست که سرطان گرفتن... البته بنده به جد معتقدم که اربابمون هواشو داره. آخه آقا مهدی مداحه...




















































۹۲/۰۷/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۷)

سلام میبینم که خیلی تاکید داری بگی هیات کریم برا کانونه!
آورین
انتخاب عکسا و خود عکسا هم خیلی خوب بود
التماس دعا
پاسخ:
سلام.
خیلی ها دقیقا برعکس من اند!
باسلام. آدرس وبلاگ شما به لینک های پایگاه اینترنتی شاعرانه افزوده شد.
پاسخ:
سلام. الحمدلله...

کم کم برای رفتنم آماده می شوم

شوریده ای ز شورش سجاده می شوم

 

بر روی دوش هرزه علف گرچه می برم

آخر ولی به شوق تو دلداده می شوم

 

بانگ رحیل از نفسم می رسد به گوش

دارم همان که حق به دلم داده می شوم

 

تقصیر من! نبوت من! ای معاد من!

بی لطف تو ترانه ی ناخوانده می شوم

 

من ماهم و تلألؤام از نور روی توست

خورشید من! بدون تو درمانده می شوم

 

امروز اگر که گل شده ام ریشه ام تویی

یک لحظه بی حضور تو درمانده می شوم

 

تقسیم کن مرا به من بی منیتی

من در حضور مضرب خود ساده می شو...

۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۴ هیئت کریم آل طاها
باسلام. این مطلب در پایگاه اینترنتی هیئت کریم آل طاها (ع) منتشر شد.
پاسخ:
سلام. الحمدلله.
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۷ امیر احسان فر
سلام
اون عکس گوسفنده که سرش رو بریدن و خونش داره می پاشه بیرون و تو چشات زل زده خیلی قشنگ بود

پاسخ:
سلام.
۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۳:۲۴ علی علیزاده
سلام
عچه عکسای گشنگی.
چه جوری میشه عکسایی که خودت گرفتی رو گذاشته باشی و عکس خودتم باشه؟؟
البته یه احتمال هست که دستات خیلی بزرگ باشه!!
نه جفت دستات تو کادره!
فقط یه چیز جدی :.  نمی دونم چرا حس بدی دارم که بیماری مهدی و نوشتی .
ای کاش می نوشتی یه مریضیه ی بدی داره.
باشه بابا ناراحت نشو نظرامو می نویسم می ندازم در سطل های آبی.
پاسخ:
سلام.
اون عکس رو ممد آقا زمان گرفتن.
بیماریشو گفتم چون برام به همون دلیلی که گفتم جدی نیست.
و خواستم بقیه بدونن اوضاع وخیمه.
والبته چه خوب صاحبی داریم...
چقدر خوبه که ما صاحب و ارباب داریم..
لبیک یا حسین (ع)..
پاسخ:
بهترین موهبت خدا به ماست به نظرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی