عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۱۳خرداد

یه اصطلاح که ماها بچه های مذهبی و هیئتی رو به آین دو دسته تقسیم میکنیم.

اصلا توضیح نمیدم این تو قشر رو فقط مثال میزنم تا خودتون متوجه بشید:

سفید پوست ها:

1-تمام حوزوی های عزیز و بزرگوار که برای هر کاری دنبال دلیل و حدیث و آیه اند و کلا خیلی درس میخونن.

2- تمام اونایی هیئت های سخنران محور رو دوست دارن. مثل حاج آقا پناهیان، حاج آقا علوی، حاج آقا قاسمیان و ...(البته یه سری مداح ها هم هستند که کلا خودشون سخران محورند مثل ممد طاهری و مخصوصا میثم مطیعی)

سیاه پوست ها:

تمام هیئتی های حاج حسین سازور(موج)، رضا هلالی(هیئت الرضا)، حسین سیب سرخی(نمیدونم اسم هیئت رو!)، محمود کریمی(چیذر و رایه العباس)، نریمان پناهی(امام زاده معصوم میخونه!)،شیخ احمد پناهیان(هیئت شون تو فلاح) و ....(اصولا شاگرد های حاج آقا منصورند)

این دست هیئتی ها کلا کله خرند و هرچی هم شما براشون دلیل و آیه بیاری که باباجون من این کار رو نکن و اون کارو بکن فقط میگه؛ تو راس میگی ولی من نمیکنم! و فقط از یه نفر حرف میشنوفن، اونم آقاست.(البته به دلیل همین کله خری گاهی اوقات با آقا هم کاری ندارن!!!)

یه دسته دیگه هم هستن که کلا پرت اند، مثلا سید علی مومنی و امثالهم.(والبته یه مقدار جواد)

پی نوشت:اینا همه اش نظر منه و اگر مخالفید، خب باشید.

دوم اینکه هیچ کدوم خوب یا بد نیست. فقط دوتا دسته اند که هرکدوم ویژگی هایی دارن که جالبه!

اگر جایی رو میشناسید که به این لیست اضافه کنیم، بگید تا اضافه کنیم.

عکس خوب

۹۳/۰۳/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۸)

قابل توجه امیر؟
یعنی چی هرکس به طریقی میتونه نوکری کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مثلا اگه من نوعی تو هیات شلوارم هم دربیارم و بگم دارم نوکری میکنم تو نباید به من گیر بدی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بالاخره تو هر کاری یه سری هنجار ها هست که باید رعایت بشه نخ سوزن عزاداری!
پاسخ:
احسنت!!!
به نظرم این مورد در رابطه با خواب هم صرق میکنه.
یه عده روزا بیدارن شبا میخوابن و یه عده شبا خوابن و روزا بیدار و جفتشون امکان سعادتمند شدن رو دارن.
فقط در صورتی که از میانگین هفت هشت ساعت بگذرن خطری میشه. که برا جفت طرف هم ممکنه.
من نمیدونم چرا نمیتونیم کسی که عین ما نیست رو درک کنیم!!!

پاسخ:
موافقم. همین!
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۶ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام

جند تا مطلب به ذهنم رسید : 


مورد 2 سفید پوست ها و پاراگراف دوم سیاه پوست ها به نظرم مناسب تر باشه!


ارادتمند آقا امیر هم هستیم! برادران عیدتان مبارک !


پاسخ:
آقا امیر؟!
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۹ امیر احسان فر
شیکمت بررررررررررررررررررررره
پاسخ:
بی ادب...
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۲۴ امیر احسان فر
گلابی همین که یکی به اون یکی بگه برا چی میری کجا،خودش اشتباه بزرگیه
هر کس به طریقی میتونه نوکری کنه
کلا این حرف که یه نفر یه نفر دیگه رو به خاطر رفتن به فلان هیئت نقد میکنه اشتباهه.









لوگوی ما چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
برو بابا...

۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۹ امیر احسان فر
راستی این عکس خوبت از همه عکس ها باحال تر و قشنگ تر بود
لوگو درست کردی برا هیئت ما؟
آقا نترس پولشو بهت میدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۷ امیر احسان فر
من که نفهمیدم چی شد؟اصن چی گفتی؟اصن با کی کار داری؟
اصن من جزو کدوم دسته ام؟
اصن تو جزو کدوم دسته ای؟
اصن چرا باید جزو این دسته ها باشیم؟
اصن مگه تو دستگاه سید الشهدا علیه السلام  دسته های جدا داریم؟
اصن مگه همه برا رضای دل مادر سلام الله علیها کار نمیکنیم و سینه نمیزنیم و...؟
اصن مگه تو این دسته ها باشیم از راه اصلی و هدف فاصله نمیگیریم؟
اصن چی؟
اصن من باکی  کار دارم؟
اصن چی دارم میگم؟
اصن
اصن
اصن







پاسخ:
بمیر بابا...
منظورم رو با مثال میگم:
تا حالا یه عده بهت گفتن که چرا میری موج یا چرا میری هیئت الرضا?
اونا سفید ژوست ها اند.
یا اینکه شما به بعضی ها بگی برا چی مثلا میری حوزه فیلسوف(یه جایی تو بازار)
من نگفتم کدوم خوبه یا بد. فقط گفتم دوتا تیپ. لزوما هم قرار نیست هرکس جزو یکی از اینا باشه. کاملا یه طیفه. از سفید پوست تا سیاه پوست.
همین.
همین.
همین.
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۳۴ خیلی دور خیلی نزدیک
سلام 

سمت محل ما حاج آقا پناهیان رو از قلم انداختی!

واسه خودشون یک دسته سوا هستن!

پ.ن: اصلاحیه برای این دست هیئتی ها ک....ند و ...

این دسته هیئتی ها احساسی رفتار می کنند و  ... 

همون معنی رو می ده با احترام!

یا علی
پاسخ:
راست میگی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی