عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر-من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم

عینـ . میمـ
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۵ - *** ذره***
    20
  • ۳۰ خرداد ۹۳، ۰۸:۵۳ - *** ذره***
    20
نویسندگان
۱۹بهمن

سلام،

با توجه به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر و یاوه گویی های همه روزه دولتمردان و سیاست مداران غربی از پروژه جدیدم رو نمایی میکنم...

البته که این دست کارها ادامه دارند هنوز...

خب، به صفحه دوم خوش آمدید.

چند وقتی هست که شروع کردم به یاد گرفتن مدلینگ با نرم افزار Cinema4D . البته با راهنمایی صادق لطفی زاده. اولین روزی که کار رو شروع کردم خیلی بهم سخت گذشت. آخه یه مقدار قبلا کار کرده بودم و تقریبا یادم رفته بود و نیاز به ریکاوری داشتم برای دوباره کار کردن! آبجکت های اول رو با مشقت تمام کار میکردم. بعضا یه کار رو وسطش ول میکردم و از اول شروع میکردم. یا بعد از این که میساختم ذخیره میکردم و دوباره از اول به یه روش دیگه میساختم. خلاصه اینکه رسیدیم به این گزینه های رو میز!


منتظر بعدیهاش هم باشید...

۹۲/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی موحدی خو

نظرات  (۵)

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۳۰ علی علیزاده
آره والا یادآور خاطراتیه برا خودش!
این آقا یعنی همون ح.ن به یه سری چیزا اعتقاد نداره به من چه؟
ن تو بگو به من چه؟
اصلن این به من چه رو به من نشون بده.
راستی چه عجب این نظرات ما رو تایید کردی؟؟
پاسخ:
آقا اگر نظر خصوصی بذاری سیستم نمیذاره ما تایید کنیم!
به من چه خب؟
ن تو بگو به من چه؟
اصلن این به من چه رو به من نشون بده.

خیلی هم عالی......

اون لیوان کوچیکه (یا فنجونه!)مفاهیم عمیقی رو می رسونه(قابل توجه علی علیزاده!!!!!!!)

پاسخ:
موافقم!
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۴ علی علیزاده
هرچی فکر کردم زیبایی درش ندیدم.
البته به کار تو انتقاد نیس ، من از نظر هنری ... ام.
چه رابطی به این یاوه گو ها داره؟
پیچ گوشتی اون وسط چه می کنه؟
پاسخ:
سلام،
هیچ ربطی به یاوه گو ها نداره!
صرفا جهت انبساط خاطر اون متن اولش رو نوشتم!
ولی منتظر قسمت های بعدیش باشید، ربط پیدا میکنه!
پشت کارت تو حلقم
پاسخ:
فعلا لازمش دارم.
آره علی جون.. باید خاک میز خورد تا به یه جایی رسید!!!
پاسخ:
آره امیر جون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی